Zapraszam Cię do zapoznania się z moją przygodą.
O GABINECIE
1. NAZWA I WYSTRÓJ
„Dwa najważniejsze dni Twojego życia to ten w którym się urodziłeś oraz ten w którym dowiedziałeś się po co?”
Dlaczego „Złoty gabinet”?
Złoto kojarzy mi się z czymś:
- luksusowym, ekskluzywnym,
- trudno oprzeć się jego połyskowi,
- jest jedną z najpewniejszych inwestycji,
- uszczęśliwia kobiety,
- symbolizuje dobrobyt,
- niezadowalanie się mniejszym.
Złoto jest również szeroko wykorzystywane w kosmetyce, najczęściej w formie koloidalnej. Ukryte z składach jako: Gold Powder /(nano)Colloidal Gold. Są to mikroskopijne cząsteczki zmieszane z wodą destylowaną.
Ma działanie:
- anti-age,
- nawilżające,
- likwiduje przebarwienia naskórka.
Aktywne nanocząsteczki złota mogą dotrzeć aż do podstawnej warstwy naskórka. Tworzą na powierzchni naskórka film ochronny, a ze względu na aktywność przeciwzapalną i antybakteryjną zapobiegają skórnym infekcjom.
Jako, że ważna jest dla mnie symbolika i spójność, napomknę co nieco o kolorach. Bardzo istotne są dla mnie szczegóły.
Prócz złota w logo, wnętrzu i sercu, królują u mnie jeszcze dwa kolory, zieleń i biel. A dlaczego?
- Zieleń- to natura, harmonia, życie, nadzieja, świeżość i zadowolenie.
- Biel- to czystość elegancja i higiena.
W zestawieniu ze złotem, uosabiającym sięganie do gwiazd otrzymujemy piękne trio kolorystyczne.
A jeśli jesteśmy przy higienie, zapewniam, że jest to bezpieczny gabinet. Mam opracowane procedury do procesów dezynfekcji i sterylizacji narzędzi zabiegowych i powierzchni. W trosce o Twoje i swoje bezpieczeństwo dbam o to byś czuła się u mnie komfortowo.
U mnie nie ma przypadków.
2. MUZYKA
Uważam, że muzyka tworzy specyficzny klimat, pozwalający na odprężenie umysłu i ciała, jej dobór jest bardzo ważny. NIE POSŁUCHASZ U MNIE RADIA. Radio jest wszędzie: w samochodzie, w galerii handlowej, na imprezie. Na co dzień mamy dość zalewających nas informacji. Słowa piosenek przywołują różne wspomnienia, myśli- dlatego postawiłam na muzykę relaksacyjną. Starannie dobieram składanki, oczywiście z legalnych źródeł. Muzyka strojona na częstotliwości 432Hz jest harmonizująca z ludzką naturą. Dzięki takim bodźcom dźwiękowym nasz organizm szybciej się regeneruje.
3. MOJA DEWIZA: SZANUJ, WSPIERAJ, CHROŃ
Piękna dewiza, która może dotyczyć wielu płaszczyzn życia: duszy, zdrowia i oczywiście skóry.
Szanuj:
- uprawiaj sport
- ruszaj się
- jedz zdrowo
- wysypiaj się
- odpoczywaj
- nie denerwuj się
- ogranicz alkohol
- rzuć palenie
Wspieraj:
- stosuj odpowiednią pielęgnację, spersonalizowaną dla Ciebie
- odżywiaj i nawilżaj skórę
- pij wodę
Chroń:
- przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych takich jak promieniowanie UV, mróz, kurz, wiatr
- oczyszczaj powierzchnię skóry z toksyn
- badaj się
To wszystko ma wpływ na skórę.
Ja staram się stosować, a Ty?
4. MOJA ZŁOTA MYŚL
„Gdy dobrze wyglądasz, dobrze się czujesz. Uroda i samopoczucie są ze sobą ściśle powiązane.”
5. LOGO
Wykonanie logo zleciłam firmie zajmującej się tego typu usługami, po dostarczeniu im swoich wytycznych, dostałam kilkanaście propozycji. Z tym logo było jak z suknią ślubną- kiedy ją przymierzysz wiesz, że to ta- tak było kiedy je zobaczyłam. Serce zabiło mocniej. Bardzo trafiło w moje gusta. Elegancka, a zarazem finezyjna czcionka, lekka forma, odpowiednie kolory. Nad napisem widoczna genialna gałązka, nawiązująca do natury- może przypominać też damską rzęsę, symbol kobiecości.
6. MARKI Z KTÓRYMI WSPÓŁPRACUJE
Wybór firm współpracujących nie jest przypadkowy. Bardzo długo prowadziłam szeroki „reaserch”, rozmawiałam z koleżankami po fachu i ludźmi z branży, analizowałam składy, testowałam. Zdecydowałam się na fantastyczne marki, koło których nie można przejść obojętnie. Oto one:
THEO MARVEE
Koncepcja Théo Marvée powstała we Francji w połowie lat 90, jako jedna z marek laboratorium specjalizującego się w przetwórstwie kosmetycznym alg. Obecnie Théo Marvée jest marką globalną. Zespół specjalistów tworzy rewolucyjne receptury i przy współpracy wielu najlepszych światowych laboratoriów produkuje kosmetyki zadziwiające coraz szersze rzesze klientów. Firma powstała z miłości do piękna, inspirowana ideą zatrzymania i cofnięcia czasu. Głównym założeniem przy pracy nad produktami kosmetycznymi jest chęć dostarczenia kosmetyków o niespotykanej do tej pory sile działania. Łącząc magię, tradycję i nowoczesność Théo Marvée zatrzymuje czas sprawiając, że przestaje mieć on znaczenie.
CHANTARELLE
To marka polskiej firmy Prof.Cosmetica, która istnieje od listopada 2004 r. Nazwa marki CHANTARELLE pochodząca z języka francuskiego, oznacza „śpiewać jej” (chanter – spiewać, elle – ona). Filozofia marki od początku zorientowana jest na melodyjnie skomponowaną pielęgnację kobiecej skóry. To też matka dermokosmetyków i kosmeceutyków dla specjalistycznej kompleksowej pielęgnacji urody, dostępna w gabinetach dermoestetycznych, medycyny estetycznej i SPA.
SECRET LASHES
To firma mająca najwyższej jakości produkty i akcesoria do stylizacji rzęs, ich ambasadorką jest wszystkim znana Joanna Krupa.
BROW HENNA
Są to profesjonalne kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji brwi rosyjskiej marki.
LYCON
Lider na rynku wosków do depilacji, jest używany na całym świecie przez najbardziej ekskluzywne salony kosmetyczne oraz spa.
DEZYNFEKCJA I STERYLIZACJA
Dezynfekcja- niszczenie wegetatywnych form drobnoustrojów chorobotwórczych, bakterii, prątków, grzybów i wirusów. Złoty gabinet jest wyposażony w myjkę ultradźwiękową w tym celu.
Sterylizacja- niszczenie wszystkich mikroorganizmów znajdujących się na danym przedmiocie, również ich formy przetrwalnikowe. Złoty gabinet jest również wyposażony w najwyższej klasy autoklaw kosmetyczny ENBIO.
Prawidłowo wysterylizowany materiał jest jałowy, bezpieczny, a dezynfekowanie narzędzi bezpośrednio po zabiegu zapobiega niekontrolowanemu rozprzestrzenianiu się drobnoustrojów chorobotwórczych.
Na szczęście coraz więcej osób zwraca na to uwagę. Jedno z pierwszych pytań, jakie powinno być zadane w salonie kosmetycznym to pytanie o sterylizację narzędzi. Ja mogę odpowiedzieć na nie celująco.
8. VOUCHER PODARUNKOWY
Możesz zakupić u mnie również przepiękny voucher podarunkowy. Wartość wybierasz sam. Bon jest ważny przez 6 miesięcy od daty wystawienia