O Gabinecie – jak przez ostatni czas tworzyłam to miejsce dla Ciebie

30

Zapraszam Cię do zapoznania się z moją przygodą.

O GABINECIE

1. NAZWA I WYSTRÓJ

„Dwa najważniejsze dni Twojego życia to ten w którym się urodziłeś oraz ten w którym dowiedziałeś się po co?”
Dlaczego „Złoty gabinet”?
Złoto kojarzy mi się z czymś:

  • luksusowym, ekskluzywnym,
  • trudno oprzeć się jego połyskowi,
  • jest jedną z najpewniejszych inwestycji,
  • uszczęśliwia kobiety,
  • symbolizuje dobrobyt,
  • niezadowalanie się mniejszym.

Złoto jest również szeroko wykorzystywane w kosmetyce, najczęściej w formie koloidalnej. Ukryte z składach jako: Gold Powder /(nano)Colloidal Gold. Są to mikroskopijne cząsteczki zmieszane z wodą destylowaną.
Ma działanie:

  • anti-age,
  • nawilżające,
  • likwiduje przebarwienia naskórka.

Aktywne nanocząsteczki złota mogą dotrzeć aż do podstawnej warstwy naskórka. Tworzą na powierzchni naskórka film ochronny, a ze względu na aktywność przeciwzapalną i antybakteryjną zapobiegają skórnym infekcjom.
Jako, że ważna jest dla mnie symbolika i spójność, napomknę co nieco o kolorach. Bardzo istotne są dla mnie szczegóły.
Prócz złota w logo, wnętrzu i sercu, królują u mnie jeszcze dwa kolory, zieleń i biel. A dlaczego?

  • Zieleń- to natura, harmonia, życie, nadzieja, świeżość i zadowolenie.
  • Biel- to czystość elegancja i higiena.

W zestawieniu ze złotem, uosabiającym sięganie do gwiazd otrzymujemy piękne trio kolorystyczne.
A jeśli jesteśmy przy higienie, zapewniam, że jest to bezpieczny gabinet. Mam opracowane procedury do procesów dezynfekcji i sterylizacji narzędzi zabiegowych i powierzchni. W trosce o Twoje i swoje bezpieczeństwo dbam o to byś czuła się u mnie komfortowo.
U mnie nie ma przypadków.

 

2. MUZYKA

Uważam, że muzyka tworzy specyficzny klimat, pozwalający na odprężenie umysłu i ciała, jej dobór jest bardzo ważny. NIE POSŁUCHASZ U MNIE RADIA. Radio jest wszędzie: w samochodzie, w galerii handlowej, na imprezie. Na co dzień mamy dość zalewających nas informacji. Słowa piosenek przywołują różne wspomnienia, myśli- dlatego postawiłam na muzykę relaksacyjną. Starannie dobieram składanki, oczywiście z legalnych źródeł. Muzyka strojona na częstotliwości 432Hz jest harmonizująca z ludzką naturą. Dzięki takim bodźcom dźwiękowym nasz organizm szybciej się regeneruje.

3. MOJA DEWIZA: SZANUJ, WSPIERAJ, CHROŃ

Piękna dewiza, która może dotyczyć wielu płaszczyzn życia: duszy, zdrowia i oczywiście skóry.

Szanuj:

  • uprawiaj sport
  • ruszaj się
  • jedz zdrowo
  • wysypiaj się
  • odpoczywaj
  • nie denerwuj się
  • ogranicz alkohol
  • rzuć palenie

Wspieraj:

  • stosuj odpowiednią pielęgnację, spersonalizowaną dla Ciebie
  • odżywiaj i nawilżaj skórę
  • pij wodę

Chroń:

  • przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych takich jak promieniowanie UV, mróz, kurz, wiatr
  • oczyszczaj powierzchnię skóry z toksyn
  • badaj się

To wszystko ma wpływ na skórę.
Ja staram się stosować, a Ty?

4. MOJA ZŁOTA MYŚL

„Gdy dobrze wyglądasz, dobrze się czujesz. Uroda i samopoczucie są ze sobą ściśle powiązane.”

5. LOGO

Wykonanie logo zleciłam firmie zajmującej się tego typu usługami, po dostarczeniu im swoich wytycznych, dostałam kilkanaście propozycji. Z tym logo było jak z suknią ślubną- kiedy ją przymierzysz wiesz, że to ta- tak było kiedy je zobaczyłam. Serce zabiło mocniej. Bardzo trafiło w moje gusta. Elegancka, a zarazem finezyjna czcionka, lekka forma, odpowiednie kolory. Nad napisem widoczna genialna gałązka, nawiązująca do natury- może przypominać też damską rzęsę, symbol kobiecości.

6. MARKI Z KTÓRYMI WSPÓŁPRACUJE

Wybór firm współpracujących nie jest przypadkowy. Bardzo długo prowadziłam szeroki „reaserch”, rozmawiałam z koleżankami po fachu i ludźmi z branży, analizowałam składy, testowałam. Zdecydowałam się na fantastyczne marki, koło których nie można przejść obojętnie. Oto one:

THEO MARVEE
Koncepcja Théo Marvée powstała we Francji w połowie lat 90, jako jedna z marek laboratorium specjalizującego się w przetwórstwie kosmetycznym alg. Obecnie Théo Marvée jest marką globalną. Zespół specjalistów tworzy rewolucyjne receptury i przy współpracy wielu najlepszych światowych laboratoriów produkuje kosmetyki zadziwiające coraz szersze rzesze klientów. Firma powstała z miłości do piękna, inspirowana ideą zatrzymania i cofnięcia czasu. Głównym założeniem przy pracy nad produktami kosmetycznymi jest chęć dostarczenia kosmetyków o niespotykanej do tej pory sile działania. Łącząc magię, tradycję i nowoczesność Théo Marvée zatrzymuje czas sprawiając, że przestaje mieć on znaczenie.

CHANTARELLE
To marka polskiej firmy Prof.Cosmetica, która istnieje od listopada 2004 r. Nazwa marki CHANTARELLE pochodząca z języka francuskiego, oznacza „śpiewać jej” (chanter – spiewać, elle – ona). Filozofia marki od początku zorientowana jest na melodyjnie skomponowaną pielęgnację kobiecej skóry. To też matka dermokosmetyków i kosmeceutyków dla specjalistycznej kompleksowej pielęgnacji urody, dostępna w gabinetach dermoestetycznych, medycyny estetycznej i SPA.

SECRET LASHES
To firma mająca najwyższej jakości produkty i akcesoria do stylizacji rzęs, ich ambasadorką jest wszystkim znana Joanna Krupa.

BROW HENNA
Są to profesjonalne kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji brwi rosyjskiej marki.

LYCON
Lider na rynku wosków do depilacji, jest używany na całym świecie przez najbardziej ekskluzywne salony kosmetyczne oraz spa.

DEZYNFEKCJA I STERYLIZACJA

Dezynfekcja- niszczenie wegetatywnych form drobnoustrojów chorobotwórczych, bakterii, prątków, grzybów i wirusów. Złoty gabinet jest wyposażony w myjkę ultradźwiękową w tym celu.
Sterylizacja- niszczenie wszystkich mikroorganizmów znajdujących się na danym przedmiocie, również ich formy przetrwalnikowe. Złoty gabinet jest również wyposażony w najwyższej klasy autoklaw kosmetyczny ENBIO.
Prawidłowo wysterylizowany materiał jest jałowy, bezpieczny, a dezynfekowanie narzędzi bezpośrednio po zabiegu zapobiega niekontrolowanemu rozprzestrzenianiu się drobnoustrojów chorobotwórczych.
Na szczęście coraz więcej osób zwraca na to uwagę. Jedno z pierwszych pytań, jakie powinno być zadane w salonie kosmetycznym to pytanie o sterylizację narzędzi. Ja mogę odpowiedzieć na nie celująco.

8. VOUCHER PODARUNKOWY
Możesz zakupić u mnie również przepiękny voucher podarunkowy. Wartość wybierasz sam. Bon jest ważny przez 6 miesięcy od daty wystawienia

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz